gor det bolivian style, med en strejk?

glada loggar vi in for att kolla bloggen, hade kanske inte skrivit sa roliga/langa inlagg men tva stycken var det...

kommentarer = 0

inte sa jatte roligt tycker vi som star ut med datorer segare an segast.

vi har kommit tillbaka fran saltoknen, ett riktigt fett stalle.
imorgon flyger vi till colombia!
men verkar inte riktigt som ni vara kara blogglasare bryr er, sa om ni vill ha nagra vykort ar dags att visa det. ett enkelt hej funkar fint.


nu blev det valdigt argt,vi ar inte sa arga egentligen. haha
sa
Grattis till emmas mamma som fyller ar idag!!
har vi sagt att vi vill ha semlor nar vi kommer hem?
i colombia funderar vi pa att besoka ett stalle dar dom gor kokain, vad tycker ni om det?

pusshej/a




Kommentarer
Postat av: Christina Gunnarsson

Hej! Ni finns i våra tankar mer än vi visar!!!

Det där med att besöka stället där man gör kokain tycker jag verkar onödigt. Det är väl inte Ni intresserade av, hoppas jag. Jag tror ni provoserar lite för att få reaktioner, det funkar! Sköt om er puss och kram

2011-02-17 @ 20:46:46
Postat av: helena berglund

Som mor till Jonna tycker jag att hon kunde skriva lite inlägg också eller har hon fullt upp med att längta efter en bebis?

2011-02-18 @ 09:56:17
Postat av: Frida

Åh, vad önskar att ni va här i sverige! tänker på er mycket ska ni veta. semlorna är klara till ni landar:) Jag vill ha vykort!! :D en bebis som heter nacho??? cool! puss

2011-02-18 @ 13:09:34
Postat av: Frida

kokain? nej men nu....

2011-02-18 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0