gone diving

kanner mig som en bloggnord nar bara jag (anne) ar den som uppdaterar har. beror det pa att ingen mejlar mig och jag darfor antar att alla mina vanner laser bloggen och tanker "shit vad roligt anne verkar ha det, hon har nog fullt upp"...

Ja saklart, sa maste det vara. for det ar ju inte det att jag ar dalig pa att svara pa mejl.
vi ar iaf pa roatan nu, bor hur fint som helst (dom stadar rummet varje dag, vi far nya handdukar och tval!!) Vi dyker typ tva eller tre ganger om dagen och mellan det ater vi och forsoker jobba lite pa brannan..idag har det regnat fran det att andra dyket var klart sa det gar ju sadar pa den fronten.
dykningen har ar battre an majson, dar sag vi foresten en haj men sikten var inte sa bra har ar den battre, galet klart (forutom nar det ar korallsperma i det) och revet ar i battre skick.
men fika nu.
ses snart, a

Kommentarer
Postat av: eric

haha FINA DAGAR! =) Hoppas dom sista dagarna blir bra också och att flygresan hem går bra. Vi letade efter din dator igår Anne, vi trodde vi tappat bort den men JAG Eric "Detektiven" Gunnarsson lyckades hitta igen den. :)

2011-03-20 @ 09:54:16
Postat av: malin

längtar tills vi ses i påsk!! :D njut av sista tiden därborta!puss

2011-03-30 @ 07:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0